Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Του γκούγλ ορ νοτ του γκούγκλ?

Το Google αποτελέι το απόλυτο εργαλείο αναζήτησης στο διαδύκτιο, στολισμένο με υπηρεσίες όπως ετούτο εδώ το ιστολόγιο, μεταφραστή, χάρτη και πολλά άλλα 'χαϊμαλιά'।
Από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ, θυμάμαι να αναφέρεται στην γείτονο Βαρντάρσκα Μπανόβινα ( εκ του ποταμού Βάρνταρ, Βαρδάρη δηλαδή του Αξιού, που θα πει βόρειος) ή αλλιώς FYROM ως Macedonia।
Με ενοχλούσε και ενοχλεί ταμάλα η χρήση του όρου αυτού, προσβάλει την νοημοσύνη μου και μιας και οι χάρτες της Google είναι τόσο πολυχρησιμοποιημένοι απο τους χρήστες του διαδυκτίου νομίζω πως ένα μεγάλο μέρος του παιχνιδιού της ονομασίας έχει κερδιθεί εκεί।
Εντελώς τυχαία σήμερα, 'έπεσα' στον χάρτη της Microsoft στο Bing και η κατάσταση δεν είναι η ίδια।
Έδω είναι ο σύνδεσμος για να το δείτε και να το χρησιμοποιείτε αν θέλετε.।
http://www।bing.com/maps/

Εγώ το έχω βάλει ήδη στους σελιδοδείκτες μου

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βελανιδιά Βελανιδιά... παντρέψου τώρα που σαι 'νιά.

Τί είναι η ταμάλα ή τα ταμάλα βρε Βελανιδιά;

Καλό το σχόλιό σου, η bing έχει και μεταφραστή. Καλός, τα μάλα.

Βελανιδιά είπε...

Έιδατε λοιπόν, σχετικά με τις γνώσεις μου στα ελληνικά? Φυσικά τα μαλα.Να με συγχωρείς λοιπόν.
Τον μεταφραστή τον έχω δεί.Και είναι χωρίς Macedonskι μάλιστα...